Klanten dienst
Van harte welkom bij GSMClinic.be!
Bij ons kan u terecht voor al uw zelf-te-vervangen telefoon onderdelen, accessoires en een breed assortiment populaire gadgets aan de laagste prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt.
Onze klantenservice
Wij bij GSMClinic.be geloven in een betere klantenservice, waar u met elke vraag binnen de 24 uur geholpen wordt.
Klanttevredenheid staat bij ons namelijk erg hoog in het vaandel. Als u niet tevreden bent, wij ook niet! Indien u vragen heeft of contact met ons wenst op te nemen, kan dat via het invulformulier dat opgesteld staat aan de rechterzijde van deze pagina. U kan ons ook altijd contacteren via e-mail of SMS, wij trachten al uw vragen binnen de dag te beantwoorden.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via info@gsmclinic.be of het contactformulier aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, kan u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
14 dagen bedenktijd
Elke klant heeft het recht zijn bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder hiervoor een reden te hoeven opgeven. U heeft na de annulering telkens 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten vergoed. Enkel de kosten voor de retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw bedenktijd, zal het object met alle geleverde toebehoren aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van deze bedenktijd kunt u contact met ons opnemen per e-mail of via het invulformulier.
Wij zullen vervolgens het betaalde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten als het product reeds in goede staat is ontvangen als beschreven in de algemene voorwaarden.
Direct Contacts:
e-mail address: info@gsmclinic.be
mobiel nummer: +32 (0) 491 89 08 88
(Enkel bereikbaar via Whatsapp en SMS)